Personalo atranka

Investicijos į tinkamas personalo
paslaugas nėra paprastos išlaidos

Personalo atranka

Investicijos į tinkamas personalo paslaugas nėra paprastos išlaidos

Tai išmintingas strateginis sprendimas, atnešantis didelę investicijų grąžą (ROI). Galite būti tikri – su „Soprana“ žmogiškųjų išteklių sprendimais jūsų verslas ims augti efektyviau ir siekti aukštesnių rezultatų. Tapkite mūsų partneriais ir kartu užtikrinkime jūsų verslo sėkmę.

Personalo atranka paslaugos

Personalo atranka ir vadovų paieška įmonėms, kurios nori daugiau nei CV

Mūsų personalo atrankos paslauga yra skirta augančioms įmonėms, norinčioms užtikrinti greitą ir kokybišką darbuotojų paiešką ir atranką. Mes pasirūpinsime visu atrankos procesu: nuo darbo aprašymų kūrimo ir kandidatų paieškos iki interviu vedimo ir galutinių kandidatų atrankos, kad jūsų verslas veiktų be pertraukų. Pasirinkę mus, gausite individualiai pritaikytą paslaugą, atitinkančią jūsų įmonės kultūrą ir vertybes.

Kiekvienos įmonės pagrindinis turtas ir varomoji jėga – tinkama komanda. Dauguma įmonių reguliariai susiduria su iššūkiais randant ir atrenkant tinkamą personalą, taip pat įprasti paieškos metodai neveikia, nes tik 15 proc. kandidatų yra aktyviai darbo ieškantys, o rinkoje naujas kandidatas gauna darbo pasiūlymą per vidutiniškai 10 dienų. Todėl kokybiškas atrankos procesas ir patikimų kandidatų duomenų bazė bei netradiciniai atrankos metodai dabar kaip niekada svarbūs ir gali palengvinti naujo kandidato suradimą svarbiausiems įmonės procesams ir užtikrinti, kad toks kandidatas ilgiau dirbs jūsų komandoje.

Kuo išsiskiriame rinkoje?

Tikslinė paieška: pasiekiame ir tuos, kurie darbo neieško
Tik 15 % darbo rinkos dalyvių aktyviai ieško darbo paieškos portaluose. Mes orientuojamės į 85 % pasyvių kandidatų – tų, kurie yra atviri pasiūlymui, bet nereaguoja į darbo skelbimus. Būtent ten – talentų dauguma. Net 70 % Linkedin apklausos dalyvių pažymėjo, kad atsisako darbo pasiūlymų dėl per ilgai užtrukusio atrankos proceso bei nekandidatuoja dėl to, kad tai daryti naudojantis telefonu yra tiesiog nepatogu, todėl atsižvelgdami į rinkos tendencijas, į atrankų procesą integravome skaitmeninę atranką, leidžiančią pritraukti ir tuos kandidatus, kurie yra puikūs specialistai, bet šiuo metu nebūtinai ieško darbo, todėl jų nerasite įprastose duomenų bazėse, taip pat šis atrankos būdas supaprastina kandidatavimo procesą, todėl tai padidina kandidatų pasirinkimą.

Turime ką pasiūlyti: 26 000+ kandidatų duomenų bazė
Mūsų vidinė duomenų bazė apima virš 26 000 patikrintų profesionalų. Ieškodami tinkamiausio kandidato naudojame per daugybę metų sukauptą patirtį ir mūsų duomenų bazę, kurioje jau yra daugiau nei 26 000 kandidatų, o atrinkdami kandidatus tikriname ne tik jo(s) profesine praktika, buvusių darbdavių atsiliepimus, tačiau taip pat galime papildomai atlikti komandos suderinamumo vertinimą naudojant Talent dynamics sistemą.

Efektyvumas: vidutinė atrankos trukmė – 1–3 savaitės
Kiekvienas projektas turi savo dinamiką, tačiau mūsų įdirbis leidžia įgyvendinti atrankas per 1–3 savaites, nes pasikliaujame ne tik viešais kanalais, bet ir aktyviu tiesioginiu kontaktu su kandidatais.

Kokybė ir garantija: 6 mėn. atrankos garantija
Savo darbu pasitikime – todėl visiems įdarbinimams suteikiame 6 mėnesių garantiją, jei per šį laikotarpį nuspręsite, kad kandidatas netinkamas, naują komandos narį surasime nemokamai.

Soft skills – mūsų supergalia
Mes ne tik vertiname kompetencijas, bet ir gilinamės į žmogaus vertybes, elgesio modelius bei asmenybės bruožus. Naudojame atrankos testus bei kitus įrankius bei gilius interviu, kad žmogus tiktų ne tik pagal CV, bet ir komandai, verslo tempui bei jūsų organizacijos kultūrai.

Kokių pozicijų kandidatus organizacijoms atrenkame?
– Komercijos ir pardavimų vadovus
– Finansų vadovus, buhalterius, analitikus
– Rinkodaros vadovus ir ekspertus
– Personalo vadovus ir partnerius
– Administravimo ir veiklos vadovus
– Gamybos vadovus
– Įmonių ir filialų vadovus (executive search)

Ką sako skaičiai?
– Vidutiniškai pritraukiame 40-75 kandidatus per vieną atranką (priklausomai nuo pozicijos)
– Tik 5% kandidatų iš darbo skelbimų atitinka reikalavimus. Mes pasiekiame gerokai daugiau.
– Apie 80% įdarbinimo paraiškų ir pokalbių vyksta skaitmeninėje erdvėjė, tad taikydami modernias metodikas puikiai išnaudojame šį aspektą.

Kodėl mumis pasitiki vadovai ir personalo specialistai?
– Dirbame kaip išorinis HR partneris, suprantantis verslo tikslus
– Patys kviečiame kandidatus pokalbiui, pateikiame jų vertinimą, konsultuojame dėl darbo pasiūlymo
– Neapkrauname kliento CV srautu – pateikiame tik geriausiai atrinktus kandidatus
– Veikiame greitai, profesionaliai ir etiškai
– Mūsų komandą sudaro ne tik personalo, bet ir pardavimų, finansų bei darbdavio įvaizdžio formavimo profesionalai, turintys ilgametę patirtį.

Kaip atrodo atrankos procesas bendradarbiaujant su mumis?
1. Poreikio analizė
Susitikimas su klientu, įsigilinimas į verslo tikslus, komandos kultūrą ir reikalavimus būsimiems darbuotojams.
2. Pozicijos profilis ir komunikacija
Kuriamas aiškus darbo pozicijos aprašymas, kandidatų profilis ir atrankos žinutė, kuri atspindi įmonės vertybes.
3. Tikslinė paieška ir headhunting’as
Aktyviai ieškome kandidatų ne tik darbuotojų paieškos portaluose, bet ir mūsų kandidatų duomenų bazėje, soc.tinkluose, rekomendacijų būdu. Dirbame su pasyviais kandidatais (85% rinkos), kurie neskelbia savo CV, bet yra atviri geriems pasiūlymams.
4. Vertinimas ir atranka
Kandidatai vertinami ne tik pagal CV – atliekami kompetencijų, vertybių ir elgesio interviu, testavimas (pagal poreikį), vertinamas atitikimas įmonės kultūrai.
5. Kandidatų pristatymas
Pristatome tik geriausiai atitinkančius kandidatus su santraukomis, rekomendacijomis, įžvalgomis ir siūloma strategija.
6. Darbo pasiūlymo koordinavimas ir įvedimo palaikymas
Padedame suderinti pasiūlymo sąlygas, išvengti rizikų, palaikome ryšį su kandidatu iki įsiliejimo į komandą. Suteikiame 6 mėn. garantiją .

Investicija į tinkamą komandos narį – nuo 1950 EUR + PVM, priklausomai nuo pozicijos sudėtingumo.

Susisiekite su mumis
Ieškote patikimo partnerio, kuris padėtų jums surasti ne tik darbuotojus, bet ir vertę kuriančius žmones? Bendradarbiavimas su Soprana Personell tai ne kaštai, o investicija į jūsų organizacijos žmogiškuosius išteklius ir užtikrintą įmonės augimą. Parašykite mums – pakalbėkime apie jūsų verslo tikslus ir kokių žmonių jums reikia juos pasiekti.

Soprana Personnel International yra Tarptautinės personalo organizacijos IPTER ir tarptautinio verslo bendruomenės BNI aktyvi narė, todėl prireikus personalo atrankos galime rekomenduoti mūsų partnerius beveik 50 šalių.