Atgal

Pokalbis su darbuotoju: problemos ir kaip jas išspręsti

Patarimai
Pokalbis su darbuotoju:  problemos ir kaip jas išspręsti

Pokalbis su Jūsų darbuotoju akis į akį - specialistų laikomas vienu geriausiu būdu, kaip užmegzti konstruktyvų dialogą. Tokiu būdu yra lengviau įgauti abipusį pasitikėjimą, pagarbą iš darbuotojo ir sužinoti apie kompanijoje vykstančius dalykus, kurių, kaip vadovas, galite nepastebėti. Tokio tipo pokalbiai tampa vis populiaresni verslo pasaulyje, siekiant empatijos tarp vadovų ir darbuotojų. Tačiau ne visada šie pokalbiai bus malonūs, ypač tada, jei darysite juos, kada panorėję. Jei norite surengti tokių susitikimų sesiją savo darbuotojams, turite iš anksto tam pasiruošti. Pateikiame efektyviausius būdus ir dažniausiai pasitaikančias problemas, kurios iškyla besirengiant individualiems pokalbiams su Jūsų personalu.  

Pasiruoškite skirti daug laiko
Jeigu užimate aukšto vadovo pareigas smulkaus verslo įmonėje, ko gero, turite 2-3 darbuotojus, su kuriais pokalbiui laiko tikrai rasite. Tačiau jei koordinuojate 15-kos žmonių darbą, ilgiems valandos trukmės (o kartais net ilgesniems) pokalbiams ir laiko, ir motyvacijos gali pristigti. O ką jau kalbėti apie skirtingas darbuotojų ir vadovų darbo valandas. Galima išeitis būtų: vienai ar dviem dienoms atidėti darbus ar perskirstyti jų atlikimo laiką, ir paskirti tas dienas ilgesniems, nuoširdiems individualiems pokalbiams su darbuotojais.  Parodysite ne tik atsidavimą vadovo darbui, bet ir profesionalumo lygį.

Reikėtų nepersistengti
Asmeninius pokalbius rekomenduojama rengti keletą kartų per metus. Jie turi vykti nuosekliai, kas tam tikrą laikotarpį. Tokio pokalbio metu dažniausiai sužinote vienokias ar kitokias problemas, išgirstate pastabas ar pasiūlymus, kurie veikia Jūsų verslo mikroaplinką. Būtent todėl su pokalbių dažnumu nereikėtų persistengti. Jei turite sumanymą rengti tokių pokalbių maratoną, laiką planuokite taip, kad artimiausiu metu nebūtų bendro viso kolektyvo susirinkimo, o vėliau vėl individualių pokalbių. Jei pradėsite darbuotojus dažnai kviesti į savo kabinetą ir klausti apie kasdienę rutiną darbe, o susirinkimo metu vėl kils tokie patys klausimai, darbuotojams pasidarys nuobodu ir jie gali pradėti jaustis tiesiogiai verčiami dalyvauti tokiuose susitikimuose. Jei Jums, kaip vadovui, dažni susitikimai yra reikalingi – iš anksto pasiruoškite klausimų ar rūpimų temų sąrašą. Taip išvengsite nuobodaus susirinkimo, diskusijos vyks sklandžiai ir susitikimai bus pagrįsti.

 

Pokalbio norisi išvengti
Stenkitės individualius pokalbius suplanuoti taip, kad jie neatsidurtų verslo problemų sūkuryje. Jei taip atsitiktų, Jūs greičiausiai pasirinktumėte sėdėti kabinete ir spręsti iškilusius sunkumus versle, nei skirtumėte laiko neformaliam pokalbiui su darbuotoju. Tačiau turėkite omenyje, kad jei taip nutiktų pačiame sudėtingiausiame įmonei laikotarpyje, Jūsų darbuotojams tuo metu kaip tik labai reikia tokių susitikimų. Tokiu atveju tiek vadovas turėtų motyvuoti darbuotojus, tiek darbuotojai gali padėti vadovui. Nors individualų susitikimą atšaukti kur kas lengviau, negu bendrą visos įmonės narių susirinkimą, tačiau kai kuriais atvejais geriau būtų to nedaryti – darbuotojai šiuo atveju yra svarbiausi. 

Jei manote, kad šis įrašas gali būti įdomus jūsų draugams ar kolegoms, pasidalinkite su jais. Ačiū!
Gaukite personalo specialistų parengtas įžvalgas bei rekomendacijas sėkmingam personalo valdymui

Panašūs straipsniai