Atgal

Kaip rasti tinkamą darbuotoją per socialinius tinklus

Atrankos
Kaip rasti tinkamą darbuotoją per socialinius tinklus Facebook

Turėdami įmonės Facebook, LinkedIn, Twitter‘io ar Youtube paskyras galite sėkmingai pritraukti jaunesniąsias darbuotojų kartas. Kaip tai padaryti?

1. Patalpinkite darbo skelbimo nuorodą. Jei norite, kad kuo daugiau kandidatų apsilankytų jūsų įmonės puslapyje, talpinkite darbo skelbimą savo internetiniame puslapyje. Tačiau, jei norite, kad kandidatai sužinotų apie daugiau jūsų darbo pasiūlymų, kuriuos patalpinote pvz. cvonline.lt arba cvbankas.lt, įkelkite nuorodą į darbo skelbimų sąrašą.

2. Naudokite hashtag‘us. Galite naudoti, pavyzdžiui, #darbopasiulymas, kad kandidatai, kurie seka darbo pasiulymus socialiniuose tinkluose, įvedę tokį ar panašų trumpinį, galėtų tarp kitų pasiūlymų rasti ir jūsiškį. Rugpjūčio mėnesį Twitter socialiniame tinkle pasklido trumpinių #Ilooklikeanengineer kampanija, skirta lyčių ir įvairovės lygybei skatinti. Šią kampaniją sugalvojo OneLogin apsaugos įmonė, ieškanti inžinierinių darbuotojų. Visame pasaulyje moterys studijuojančios ar dirbančios inžinierinius darbus skelbėsi su šiuo hashtag‘u, ir tai buvo puikus būdas įmonėms rasti daugiau tinkamų darbuotojų.

3. Išnaudokite profesinius tinklus. LinkedIn yra populiariausias profesinis tinklas, tačiau ne vienintelis. Nesvarbu, ar ieškote pardavimų profesionalo, finansininko, ar suvirintojo – ieškokite grupių Facebook‘e, Linkedin grupių, specializuotų profesinių tinklų ar forumų, kur galėtumėte juos rasti ir su jais susisiekti.

4. Įtraukite savo dabartinius darbuotojus. Dažna problema yra ta, kad jei darbuotojai ir seka įmonės profilius, neprašyti nesidalina informacija. Įtraukite ir juos į darbuotojų paiešką, paklauskite, gal gali rekomenduoti ar padėti surasti kandidatą tiek per pažintis, tiek per socialinius tinklus.

5. Panaudokite vizualinę informaciją. Turite profesionalių ar tiesiog gražiai nufotografuotų nuotraukų iš darbo vietos? Panaudokite šias nuotraukas. Tyrimai rodo, kad paskelbus įrašą su ir be nuotraukos/paveiksliuko, įrašą su nuotrauka/paveiksliuku pamėgo 53 proc. daugiau puslapio sekėjų, ir 84 proc. daugiau sekėjų atidarė įraše esančia nuorodą lyginant su įrašais be nuotraukos/paveiksliuko. (Daugiau statistikos: http://corp-cdn.wishpond.com/wp-content/uploads/2013/01/Infographic.png)

Taigi, trumpai apžvelgėme pagrindinius darbuotojų paieškos socialiniuose tinkluose principus, visgi šis planavimas turėtų būti gerai suplanuotas ir vykdomas nuolat derinant su darbuotojų paieška darbo paieškos portaluose.

Norite pasikonsultuoti personalo atrankos klausimais? Susisiekite +37065615550 arba el.paštu [email protected].

Jei manote, kad šis įrašas gali būti įdomus jūsų draugams ar kolegoms, pasidalinkite su jais. Ačiū!
Gaukite personalo specialistų parengtas įžvalgas bei rekomendacijas sėkmingam personalo valdymui

Panašūs straipsniai