Neabejojame, kad kiekviena įmonė nori atrodyti patraukliai kiekvienam potencialiam darbuotojui. Šiam tikslui tinka socialiniai tinklai tokie kaip Facebook ar LinkedIn. Patirtis rodo, kad daugelis įmonių, norinčių kvalifikuotų kandidatų turi LinkedIn, tačiau neišnaudoja jo galimybių ir naudos personalo atrankos procesui nemato. Jei norite gauti kandidatų srautą būtent šiame socialiniame tinkle - šį kartą dalinamės keletu praktinių rekomendacijų, kaip šį tikslą pasiekti.
Tegu kalba Jūsų darbuotojai
Turbūt niekas neatrodo taip patikimai ir užtikrintai kaip Jūsų darbuotojų žodis. Jeigu norite palengvinti sau personalo atrankos procesą ir prisitraukti ne tik naujų sekėjų, bet ir potencialių talentų - skatinkite darbuotojus dalintis žinia apie Jūsų įmonę. Skatinkite dalintis komandinėmis akimirkomis, darbo aplinka, darbuotojų pasiekimais - tai potencialiam darbuotojui suteiks galimybę ne tik žvilgtelėti į Jūsų įmonę iš vidaus, tačiau padės susidaryti pirmąjį, ir tikėtina, teigiamą įspūdį apie Jūsų kompaniją.
Nepamirškite kalbėti ir Jūs
Ankstesniame straipsnyje minėjome, kad kandidatai, ypatingai LinkedIn’e yra linkę sekti ir stebėti savo srities autoritetus. Jeigu norite tapti autoritetu potencialiems darbuotojams LinkedIn, nepamirškite kalbėti ir Jūs. Ne tik Jūsų darbuotojų kuriamas turinys, bet ir Jūsų reiškiama nuomonė gali daryti nemažą įtaką kandidatams. Nevenkite reikšti konstruktyvios nuomonės aktualiais industrijos klausimais, edukuokite kandidatą, pasidalinkite patirtimi. Tai potencialiam darbuotojui - neįkainojamos žinios ir galimybė pažinti, galbūt, būsimą vadovą (-ę).
Užmegzkite ryšį su pasyviais kandidatais
Tyrimai rodo, kad LinkedIn labai aktyviai darbo ieško maždaug 20% kandidatų. Tačiau kita LinkedIn pusė - pasyvūs kandidatai, kurie laukia laiku ir vietoje pasitaikiusio skelbimo ar įdomesnės informacijos apie įmonę, kurioje kandidatas norėtų dirbti. Pasyvūs kandidatai LinkedIn gali būti daug žadantys, jei užmegsite su jais ryšį - drąsiai talpinkite darbo skelbimus, nebijokite išnaudoti reklamos galimybių, aktyviau talpinkite informaciją apie įmonę, vyktančias personalo atrankas - taip būsite labiau matomi, didės Jūsų žinomumas bei galėsite lengviau prisitraukti kandidatų.
Naudokite aiškius terminus
Esame minėję, kad LinkedIn - profesinių kandidatų tinklas. Tai reiškia, kad kandidatams skirtas turinys turėtų būti visiškai arba pusiau oficialus. Rekomenduojame nepersistengti su įmantrumais, kad ir kaip kartais to norėtųsi. Vartokite aiškius terminus, profesinį žodyną, aiškius darbo pozicijų pavadinimus. Per didelis kūrybiškumas gali apsunkinti kandidatų paieškos procesą, o kandidatams LinkedIn’e bus sunkiau rasti juos dominančią informaciją apie Jūsų įmonę.
Socialiniai tinklai - ne naujas, tačiau vis dar aktualus tiek darbo paieškos, tiek personalo atrankos kanalas. Kvalifikuotiems kandidatams prisitraukti naudokite LinkedIn: pasistenkite talpinti aktualų kandidatams turinį, neslėpkite savo įmonės bei laimingų darbuotojų - juk tai Jūsų vizitinė kortelė tiek prieš kolegas, tiek prieš potencialius darbuotojus.