Atgal

Nuo ko prasideda darbdavio įvaizdis?

Nuomonė
Nuo ko prasideda darbdavio įvaizdis?

Lietuvoje besikuriant daugybei naujų darbo vietų, konkurencija tarp darbdavių nuolat auga, o atrasti talentus, kurie taptų įmonės dalimi, darosi vis sunkiau. Šiandien potencialūs darbuotojai turi kur kas didesnius lūkesčius ir poreikius, todėl darbdavys, norėdamas pritraukti talentingiausius kandidatus, privalo turėti teigiamą įvaizdį ir gerą reputaciją. Personalo atrankų įmonės „Soprana Personnel International“ vadovė Diana Blažaitienė dalinasi įžvalgomis, nuo ko prasideda patrauklus darbdavio įvaizdis.

Gali atrodyti, kad ieškant darbuotojų pakanka pasiūlyti konkurencingą atlyginimą, ilgesnes apmokamas atostogas ar patrauklią bonusų sistemą, tačiau šiuolaikinis žmogus darbovietėje siekia ne tik finansinio, bet ir moralinio pasitenkinimo, kurį lemia įmonėje vyraujanti kultūra. 

Deja, viešai komunikuojama žinutė apie vidinę įmonės kultūrą neretai yra atitolusi nuo realybės, todėl pritraukti nauji darbuotojai galiausiai linkę nusivilti ir ieškoti kitos darbovietės. Reikia nepamiršti, kad informaciją skleidžia ne tik specialiai parengtos kampanijos, bet ir esami įmonės darbuotojai, todėl patrauklaus darbdavio įvaizdžio kūrimas turėtų prasidėti nuo vidinės kultūros ir esamų darbuotojų pasitenkinimo. Manau, kad gerai besijaučiantys darbuotojai yra darbdavio reputacijos pagrindas, todėl stengiuosi kurti ir palaikyti atmosferą, kuri patenkintų komandos lūkesčius.

Tobulėjimas

Nuolatinis judėjimas, augimas ir tobulėjimas yra vienas iš esminių šiuolaikinio žmogaus poreikių, todėl, natūraliai, tai yra vienas iš svarbiausių reikalavimų darbdaviui. Tobulėjimas dažniausiai suvokiamas kaip kompleksinis reiškinys, kuris apima vidinius bei išorinius mokymus, įvairaus ir skirtingo profilio užduotis ar mentorystę – priklausomai nuo patirties ir poreikio, teigiamai vertinamas tiek buvimas mentoriumi ir žinių pritaikymas mokant kitus, tiek mentoriaus, kuris padėtų mokytis, turėjimas.

Socialinė aplinka

Žmogus nesijausdamas laisvai ir komfortabiliai dažniausiai nesugeba atskleisti geriausiųjų savo savybių, todėl teigiamą socialinę aplinką galima laikyti pamatine patrauklaus darbdavio įvaizdžio dalimi. Bendruomeniškumas, draugystė, pripažinimas, įvertinimas bei elementari bendravimo etika tarp kolegų sukuria priklausymo komandai jausmą, kuris padeda tikslingiau orientuotis į bendrus tinklus ir darnesnį jų siekimą – nauda tiek įmonei, tiek darbuotojui.

Ekonominė nauda

Šiandien žmonės ekonominę darbo naudą dažniausiai suvokia ne tik kaip skaičių savo banko sąskaitoje – tai apima ir fizinę darbo aplinką, darbo priemones ar veiklų finansavimą. Norint sukurti patrauklią darbo vietą vertėtų investuoti į jaukios ir modernios atmosferos sukūrimą bei užtikrinti galimybes naudotis inovatyviausiomis darbo priemonėmis. Žinoma, konkurencingas atlyginimas taip pat svarbus, ypač daugiau patirties turintiems kandidatams. Vis dėl to, asmuo dažniau atsisakys darbo vietos su didesniu atlygiu, bet nemalonia vidine kultūra nei atvirkščiai.

Susidomėjimas

Tyrimai rodo, jog palankiausiai vertinamos ir daugiausia susidomėjimo sulaukia darbovietės, kurios pasižymi šiuolaikiškumu, kūrybiškumu ir lankstumu. Technologijoms tapus mūsų kasdienybės dalimi, technologinis įsitraukimas siejamas su inovatyvumu ir yra laikomas būtinu darbo elementu. Lankstus darbo grafikas, leidžiantis derinti profesinį ir asmeninį gyvenimą, yra viena patraukliausių darbdavio suteikiamų verčių, todėl, jeigu tik įmanoma, visuomet rekomenduoju suteikti darbuotojams galimybę patiems planuotis savo laiką.

Manau, jog šie esminiai faktoriai, sukuriantys patrauklią vidinę kultūrą turi įvairiapusę naudą: patenkinti darbuotojai, efektyvesnė įmonės veikla, pasiekiami aukštesni rezultatai ir, žinoma, gera darbdavio reputacija, kurią formuoja jūsų darbuotojai – jūsų svarbiausi ambasadoriai.

Šaltinis: https://www.delfi.lt/partnerio-turinys/karjera/nuo-ko-prasideda-darbdavio-ivaizdis.d?id=82811857

Jei manote, kad šis įrašas gali būti įdomus jūsų draugams ar kolegoms, pasidalinkite su jais. Ačiū!
Gaukite personalo specialistų parengtas įžvalgas bei rekomendacijas sėkmingam personalo valdymui

Panašūs straipsniai