Šiame darbe Tu būsi atsakingas už
- lankytojų konsultavimą gyvai, telefonu bei el. paštu,
- įmonės dokumentų, korespondencijos administravimą, buhalterinės dokumentacijos tvarkymą,
- duomenų bazių informacijos, susijusios su klientais atnaujinimą;
- dokumentų (raštai, įsakymai, įgaliojimai ir kt.) rengimą, registravimą, saugojimą,
- sąskaitų išrašymą, pajamavimą,
- skolų administravimą.
Produktai - šildymo, santechnikos, vėdinimo,
automatikos įrenginiai ir komponentai, taip pat serviso ir rangos paslaugos.
Mes tikimės, kad Tu
- turi panašios darbo patirties (administravimo/apskaitos srityse),
- esi kruopštus, atsakingas, mėgsti bendrauti ir gebi dirbti komandoje,
- esi orientuotas į rezultatą ir pardavimus,
- rusų k. mokėjimas būtų Jūsų privalumas,
- moki dirbti su Excel programine įranga.
Mes Tau siūlome
- darbą sėkmingai įsitvirtinusioje, stabilioje įmonėje,
turinčioje filialus visuose didžiausiuose miestuose,
- visas darbui reikalingas priemones,
- karjeros galimybes,
- šioje srityje konkurencingą atlyginimą ir motyvuojančius priedus.
Kandidatuokite siųsdami savo CV per sistemą arba tiesiogiai, nurodytu el. paštu: [email protected]. Jei turite klausimų dėl šios ar panašių darbo pozicijų, skambinkite telefonu 863601096.