Jeigu turi patirties pardavimų srityje ir pasitiki savo jėgomis valdyti įmonės filialą Klaipėdoje, neabejojame, kad gali tapti svarbia šios įmonės sėkmės kūrimo dalimi.
Šiame darbe Tu būsi atsakingas už:
- susitikimus, ryšių palaikymą ir ilgalaikį jų plėtojimą su esamais juridiniais klientais,
- naujų tiekėjų paiešką, derybų vedimą, sutarčių sudarymą ir jų vykdymo kontrolę,
- klientų konsultavimą apie atstovaujamus produktus,
- rinkos analizę, informacijos apie medžiagų/gaminių kainų pokyčius bei tendencijas sisteminimą, prekių poreikio planavimą,
- pavaldžių darbuotojų darbo organizavimą,
- filialo veiklos bei tikslų planavimą ir įgyvendinimą.
Mes tikimės, kad Tu:
- turi gerus derybinius įgūdžius, sugebi savarankiškai priimti sprendimus,
- turi bent 2 metų sėkmingą aktyvių pardavimų patirtį,
- esi energingas, komunikabilus,
- turi organizuotumo ir vadovavimo įgūdžių, gebi dirbti komandoje.
Mes Tau siūlome:
- darbą stiprioje, nuolat augančioje įmonėje, sėkmingai įsitvirtinusioje rinkoje, turinčioje filialus visuose didžiausiuose miestuose,
- įdomų, dinamišką darbą,
- asmeninio tobulėjimo ir karjeros galimybes,
- konkurencingą atlyginimą, priedų sistemą,
- visas darbui reikalingas priemones, kurios padės pasiekti rezultatus (automobilis, kompiuteris, telefonas ir t.t.).
Kandidatuokite siųsdami savo CV per sistemą arba tiesiogiai, nurodytu el. paštu: [email protected]. Jei turite klausimų dėl šios ar panašių darbo pozicijų, skambinkite telefonu 863601096.