Jei esate komandos žmogus ir pasirengęs tvarkyti kelių įmonių buhalteriją, turime Jums puikų pasiūlymą šiuolaikiškoje, profesionalų vadovų ir kolektyvo į priekį vedamoje įmonėje.
Šiame darbe Jūsų atsakomybės bus:
- Pilnas buhalterinės apskaitos vykdymas nuo pirminių dokumentų paruošimo iki finansinės atskaitomybės;
- Darbo užmokesčio ir PVM mokesčių apskaitų vedimas;
- Finansinės ketvirčio/metinių ataskaitų rengimas ir pateikimas institucijoms bei klientų vadovybei;
- Klientų konsultavimas mokestiniais klausimais;
Ko tikimės iš Jūsų:
- Ne mažesnė nei 2 metų patirtis tvarkant pilną buhalteriją;
- Geros anglų kalbos žinios;
- Patirtis dirbant su programa Rivilė – Jūsų privalumas;
- Mokėjimas prisitaikyti prie darbo su skirtingomis apskaitos programomis;
- Analitinis bei greitas mąstymas ir imlumas naujai informacijai;
- Gebėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai;
- Atsakingas požiūris į darbą, kruopštumas ir organizuotumas.
Įmonė siūlo:
- Vietą stabilioje tarptautiėje ir finansiškai stiprioje kompanijoje;
- Darbą su tarptautiniais klientais;
- Pozityvų ir profesionalų kolektyvą.
Kandidatuokite siųsdami savo CV per sistemą arba tiesiogiai, nurodytu el. paštu: [email protected]. Jei turite klausimų dėl šios ar panašių darbo pozicijų, skambinkite telefonu +37063601096.