Mūsų klientė – buhalterines paslaugas teikianti įmonė. Ji gyvuoja jau beveik 15 metų ir užsiima buhalterine apskaita, įmonių steigimu ir pardavimu bei vadovų konsultacijomis. Įmonė siekia tapti stipriausia profesionalių buhalterinių paslaugų teikime, o jos misija – teikti kokybiškas paslaugas bei užtikrinti kliento pasitikėjimą. Kokybė, profesionalumas, atsakingumas ir lyderystė yra pagrindinės vertybės, tad jeigu ir Jums yra šios vertybės svarbios, siųskite savo CV mums!
Šiame darbe Jūsų atsakomybės bus:
- Pilnas buhalterinės apskaitos vykdymas nuo pirminių dokumentų paruošimo iki finansinės atskaitomybės;
- Statistinių ataskaitų rengimas ir pateikimas;
- Darbo užmokesčio apskaita;
- Klientų konsultavimas mokestiniais klausimais;
- Darbas su eksportu ir PVM.
Ko tikimės iš Jūsų:
- Bent 1 metų patirtis tvarkant pilną buhalteriją;
- Mokėjimas dirbti su programomis Centas ir Būtent – Jūsų prialumas;
- Analitinis bei greitas mąstymas ir imlumas naujai informacijai;
- Gebėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai;
- Atsakingas požiūris į darbą, kruopštumas ir organizuotumas.
Įmonė siūlo:
- Vietą stabilioje, finansiškai stiprioje bei sparčiai augančioje įmonėje;
- Darbą su asmeniniais klientais;
- Pozityvų ir profesionalų kolektyvą.
Kandidatuokite siųsdami savo CV per sistemą arba tiesiogiai, nurodytu el. paštu: [email protected]. Jei turite klausimų dėl šios ar panašių darbo pozicijų, skambinkite telefonu +37065900685.