Kaip personalo atrankų įmonė žinome, kad kandidatai darbo pasiūlymų ir potencialių savo darbdavių ieško ne tik populiariausiuose darbo skelbimų portaluose, bet ir socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip LinkedIn. Nors neretai susiduriame su nuomone, kad LinkedIn Lietuvoje darbo paieškoms ir skelbimams nėra tinkamas, tačiau patirtis rodo, kad LinkedIn yra būtent ta vieta, kur slepiasi daugybė kvalifikuotų, profesionalių ir patyrusių specialistų. Tereikia žinoti ką jiems pasakyti ir kaip juos sudominti. ŠĮ kart dalinamės patarimais – apie ką kalbėti potencialiems darbuotojams LinkedIn?
Pirmiausia - pristatykite įmonę
Jeigu Jūsų verslo profilis reikalauja patyrusių ir kvalifikuotų specialistų, pirmiausia, šie kandidatai turi Jus pastebėti, įžvelgti Jūsų išskirtinumą iš konkurentų. Tam reikalingas nepriekaištingas įmonės pristatymas – įmonės veiklos, komandos, įmonės atstovaujamų produktų ar paslaugų naujienų ir įvertinimo apžvalgos. Jūsų LinkedIn profilis – tai vieta, kurioje galite ne tik pristatyti savo veiklą, bet ir parodyti potencialiems darbuotojams savo vidinę kultūrą, darbuotojų patirtį ir jų darbo privalumus, įmonės profesionalumą.
Edukuokite potencialų darbuotoją
Tyrimai rodo, kad net 62% visų LinkedIn vartotojų nori ir vartoja tokį turinį, kuris pasižymi rekomendaciniu, edukaciniu pobūdžiu. Kandidatus edukacinis turinys įtraukia, leidžia pasisemti patirties ir patarimų iš savo srities profesionalų, kurie dirba ne vienerius metus ir gali pasidalinti savo sėkmės receptais. Kuris kandidatas nenorėtų dirbti įmonėje, kuri nepriekaištingai išmano savo srities subtilybes?
Būkite autoritetu
LinkedIn – profesinis specialistų socialinis tinklas, tad natūralu, jog tokios profesinės ir kokybiškos informacijos nori čia esantys vartotojai. Svarbu pabrėžti, kad LinkedIn vartotojai nori ne tik informacijos apie įmonę, tačiau jie itin vertina ir asmeninę įmonių aukščiausios bei žemesniųjų grandžių vadovų nuomonę, požiūrį. Jeigu esate ar siekiate būti aktyvus vadovas (-ė), puikiai išmanote savo verslo ypatumus, norite būti autoritetu potencialiems kandidatams – nebijokite reikšti konstruktyvios savo nuomonės profesiniais klausimais, pasidalinkite patirtimi iš asmeninės pusės.
Drąsiai talpinkite darbo skelbimus
Jeigu manote, kad darbo skelbimams tinkami tik specializuoti portalai – pabandykite į personalo atrankos procesą įtraukti LinkedIn. Ypatingai, jeigu ieškote kvalifikuotų, patyrusių savo srities specialistų – talpinkite skelbimus, paruoškite reklaminių kampanijų. Darbo skelbimai LinkedIn kandidatams rodomi pagal jų pasirinktus interesus, tad galite būti tikri, kad Jūsų skelbimai bus rodomi tikslingai. Be to, tai puikus būdas kaupti kandidatų sąrašą.
Sukurti ir turėti įmonės profilį jei aktyviai ieškote kandidatų – nepakanka. Norimo kandidato pritraukimui rekomenduojame apie įmonę ir susijusias temas kalbėti garsiai, drąsiai ir profesionaliai. Tik taip pasieksite profesionalių kandidatų dėmesį.